Details
By mikelowry83 2 years:

I especially love the women who run amazing pro black feminist blogs and enjoy all my nasty shit.

By anonymous:
Damn I want this NOW ;)
By anonymous:
SUNDAY POUNDING !!
By anonymous:
Chanell Heart & Prince Yashua Brown Bunnies Bangbros
By anonymous:
Look at daddy when u eat up his nutt
By anonymous:
Doggy style is a timeless classic to do damage❗️
By anonymous:
Beautiful dicking, meatGod approved
By anonymous:
Yes, make me want to run!! But I throw it right back!!! ; )
By anonymous:
That’s right
By anonymous:
This is what Thunder looks like
By anonymous:
And I am Thor the God of Thunder how u like me now ms gospel ass oops thunder ass ????????????
By anonymous:
I love and thank each one of you for your support. Come by and say hi sometime, I dare ya, don’t be shy
By anonymous:
Thanks Everyone
By anonymous:
I love and appreciate my followers! Thank you My BEAUTIFUL PEOPLE! Muahhhh
By anonymous:
I love all of my followers and thank you for everything!!!!
By anonymous:
Love my true followers
By anonymous:
I love all you sick fucks ????
By anonymous:
Thx… I luv my true followers and my good fan mail ….Haters stay away lmao..
By anonymous:
For sure.
By anonymous:
#salute to you all! ????????????
By anonymous:
Straight up!!!
By anonymous:
Yessir salute to you all.
By anonymous:
I appreciate my followers!!!! Thank you!
By anonymous:
#stacked #budanni ????????
By anonymous:
????thank you????appreciate all my followers????
Author's galleries
Related galleries
  • BuzzFeed actually releases a decent sociopolitical video and I hear is bitch, bitch, bitching, bu...

  • Those tattoos must’ve been a BITCH to do. But the paint, piercings and everything is PERFECT, thi...

  • His parents should write a book about parenting, cuz I wanna know whether they hired a sorcerer t...

  • love marriage butter but then i realized there was two e’s oops

  • ???? Lady Claudine ????

  • 15$ Sick Stream Sketches I got sick and couldn’t do monday’s sketches, got them finished up thoug...

  • La Fuerza del Amor #2 (1of2) By rolling thunder and sednastudio kanka-wang From muscle fan comics

  • it’s not up to you to decide what others do with their bodies and if you tell someone they can’t ...

  • Deliciously divine Delotta Brown

  • You gotta die sometime

  • LOL! Send my slave/hubby “lg” something to make his “little guy” strain against his cage! Mistres...

  • Ooh girl, ooh girl, you make em run Ooh girl, ooh girl, you make em run Leave my caption intact o...

  • Love this. So true. And if you’re lucky enough, it will require you to stroke it with both hands…...

  • Jack:  Spicey, do you think about how good it would feel to have that huge cock slide in and out ...

  • JUST FOUND ONE OF MY OLD “ARTWORKS” from my old Blog-  Super Digital Whores  - Holly fuck, I am s...

  • Classic Amy

  • Lock me in chastity and throw away the key. I’ll happily worship futa cock

  • Swallow it all little one. Make sure you don’t let a drop go. Daddy loves watching you as you lic...

  • I’m a huge fan of Justin Monroe’s work. He likes underwears, especially male thongs (like I do) a...

  • Alex the smartest feminist in the patriarchal world 22: Samus Retriggers. I’m fucking loving Samu...

  • Gene Tierney in Leave Her to Heaven (1946).

  • Gary Cooper, Frederic March and Miriam Hopkins in Design for Living (1933)

  • “You’ve got to stop falling for people when they give the slightest bit of affection.”

  • Don’t worry or say a word little girl. Daddy needs to train your tiny butthole for cock pounding.

  • Heehee I like that strand of jizz wriggling off her chin

Report gallery
Why are you reporting this gallery?

Reason:
Delete gallery


Are you sure you want to delete?