By baraffed 11 months:

Mine. I’m keeping this one for me! Okay yeah I guess I can share him sometimes. But he comes home to me.

By anonymous:
Favorite Porn Model Countdown #1 Dino DePalma
By anonymous:
#gayxxx #nude #workout with your #cock out
By anonymous:
black hair pubes, ass crack, and pits. my fav
By anonymous:
Can I have some more please?
Tags: #dick #gay #bear #dino depalma #gay porn #nsfw #gay bears #pornstar countdown #musclebear #gayxxx #nude #workout #cock #cutecub favorite
Author's galleries
Related galleries
  • DylanLucas Big Cock Cousin Twinks Buttfucking

  • Gary Basaraba in ‘Mixed Blessings’ S1E02 Oh, wow!

  • HotHouse Office Hot Desk Fuck

  • Robert Oberst is such a dreamboat….. More like a dream-carrier-ship, actually, but you get the id...

  • Glaze Nana Kunimi's Hole (Uncensored JAV)

  • Super cute Tyler Jacobs jumping into a pool……..and into my heart.

  • VERY , VERY nice veiny fat uncut dick ! ! Maybe tone of the best dicks ive seen

  • I get weak each and every time I see him! Damn that man is so delicious!!!!

  • Getting bored of the porn blogs you follow? Be apart of my 21,000+ followers and enjoy the fun

  • Igor Kolomiyets

  • Sometimes it’s rough and all the time us fags never get to say stop or no. Part of being a sub I ...

  • Caucasian men with big cocks can fuck Chinese men in whatever way they want, because our inferior...

  • This is a real interesring post. Guys are expected to be naked together but girls are not. What a...


  • A black man bottoming is beautiful As much as when he is topping ????????❤️❤️????????

  • Would love to hold it on his ass and inhale his farts and man stink! Screenshot image from forttr...

  • Yeah I gotta do a reblog because I for one would fuck you. >.>

  • If it isn’t bare it’s not really a fuck. Perfect accompaniment to T slam, especially randoms givi...

  • “black seed is best” - bullshit - it’s also white and tastes the same! I’M A KINKY CUM SWALLOWING...

  • I’m going till tickle your gspot till you squirt your juice all over my hand. There’s no stop til...

  • #gayxxx #topthetop #stu

  • So tired of other guys making me feel like crap so I’m going to make myself smile.

  • I love seeing a white boy’s face when he sees his first huge nigger dick. It’s the realization th...

  • quien te tomó las fotos y te llevó ahí, seguro se fue al cielo. yummm

  • Keeping cute, single y gordito ;3

  • its magnificent! i cant look away, i dont wanna look away

  • Me in a suit. Hope you like. 

  • Locked up again, so for every reblog or like this gets before 15th May 2016, I will stay locked u...

Report gallery
Why are you reporting this gallery?

Delete gallery

Are you sure you want to delete?